+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Brak objawów przy tabletkach antykoncepcyjnych.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Brak objawów przy tabletkach antykoncepcyjnych.

    Witam. Tak jak w temacie, moja dziewczyna zaczęła brać tabletki antykoncepcyjne firmy Atywia w pierwszy dzień miesiączki. Był to poniedziałek. Teraz mamy Sobote i do tego czasu, nie ma ona jakichkolwiek objawów (raczej skutków ubocznych) brania tabletek. Zero wymiotów, biegunki, bólów głowy, obniżone libido, itd. Tabletki bierze regularnie, praktycznie co do minuty, nie pije, nie pali, unika soku z grejpfruta, leków czy też dziurawca, czyli niby idealnie stosuje ową antykoncepcję. Czy taki właśnie brak skutków ubocznych coś może oznaczać? Tabletki nie wchłonęły się, czy mamy po prostu duże szczęście? I jeśli już wchłonęły się dobrze i nie ma powodu do obaw, to czy możemy zacząć bez problemów współżyć bez innych zabezpieczeń, gdy tylko okres się skończy?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    to niech się cieszy że nie ma skutków ubocznych

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    to bardzo dobrze, że nie ma żadnych nieprzyjemnych objawów, to dopiero początek i jeszcze mogą się pojawić, ja dobrze się czułam,ale przytyłam kilka kilogramów, dlatego kupiłam harmonellę - suplement dla kobiet biorących środki hormonalne i jest już dużo lepiej, mam nadzieję,że twoja dziewczyna będzie nadal świetnie tolerowała tabletki - to dobra metoda antykoncepcji

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    To może oznaczac, że tabletki zostały dobrze dobrane i nie odczuwa skutków ubocznych ich stosowania. Niestety skutki uboczne moga pojawic się dopiero po czasie i mam namyśli niestety te bardziej poważne, tj zakrzepica czy osłabienie wątroby, można jednak im zapobiegac stosując osłone do antykoncepcji i właściwy tryb życia: harmonella.info/Zdrowie#Ochrona_zdrowia_podczas_terapii_hormonalne j

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problem z wagą przy tabletkach antykoncepcyjnych.
    Przez miqqs w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-19-2013, 12:40
  2. Brak okresu przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-16-2013, 08:46
  3. skutki uboczne przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 13:40
  4. jednodniowy okres przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-13-2012, 22:44
  5. Krwawienie przy ostatnich tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-20-2012, 17:46

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242