Witam od jakiegos tygodnia spoznia mi sie miesiaczka. Zawsze miałam regularne co 28dni. Jakos 3tygodnie temu miałam ropien bartholiniego i infekcje. Brałam antybiotyk Ceclor i Tabletki Flumycon. Pozatym tez brałam duzo tabletek Nospa max. A Jakos pare dni temu znowu lekarz mi przepisal menural. Czy ta spozniajaca sie miesiaczka moze byc spowodowana tymi lekami? Pytam dlatego,ze nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzalo.Podczas brania antybiotku mialam tez krwawienia taki lekki okres przez 3dni. Ale to chyba dlatego ,ze ten ropien mi pekal. Oczywiscie ciaza tez tu wchodzi w gre bo wspolzyje ze swoim chlopakiem ale przez 9miesiecy jest tak samo. Wspolzyjemy bez zabezpieczen,dlatego ze on ma jakies problemy. A poztym ciaza nie byłaby dla nas czyms co sprawialoby nam problem. Tyle,ze jesli przez 9miesiecy kiedy uprawiałam sex w dni plodne i nie plodne nie zdarzlo mi sie nic podobneg. Zeby okres mi sie spoznial I nie wiem czy to przez te leki czy to moze faktycznie ciaza