+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Brak miesiaczki podczas brania tabletek Novynette

  1. #1
    aniaowczarczyk jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Postów
    3

    Brak miesiaczki podczas brania tabletek Novynette

    Witam. od czerwca biore tableti antykoncepcyjne Novynette. po pierwszej przerwie miedzy listkami dostalam krwawienie i od lipca nie mam miesiaczki. Tabletki zazywam regularnie,bardzo rzadko zdaza mi sie jakas opuscic. Robilam juz jeden test wyszedl negatywny. Miesiaczki nie mam nadal nie wiem co mam zrobic, skonczylam drugie opakowanie i niewiem czy isc po nastepna recepte czy narazie przerwac i czekac na okres.Prosze o szybka odpowiedz.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Uważaj

    Brałam Novynette 4 lata na początku wszystko było piękne ładnie
    - miałam idealną cerę, waga nie wzrosła, dobrze się czułam.
    Niestety z czasem moje łydki zaczęły bardzo boleć i puchnąć.
    Moja waga rok po roku wzrastała (mimo że pilnowałam się z jedzeniem) W czasie ich brania przytyłam 5 kg mimo że z natury zawsze byłam szczupła i drobna uważam, że po prostu zatrzymały wodę w organizmie. Dlatego czułam się jak balon, bolały mnie piersi, nie miałam ochoty na seks i byłam sucha w środku. Z czasem w 4 roku stosowania miałam ogromny wysyp trądziku jakiego nie miałam nigdy w życiu i zaczęły się wizyty u dermatologów bo moja ginekolog mówiła, że to nie przez tabletki :/ Ale się wkurzyłam i odstawiłam to świństwo i później cera rok dochodziła do siebie i teraz mam z powrotem ładną buźkę.
    Dodam jeszcze, że miałam po nich stany depresyjne nie wspomnę już o okropnym cellulicie i bolesnych miesiączkach w miarę czasu ich brania- dlatego nie polecam na dłuższą metę.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Powinnaś

    Powinnaś iść do ginekologa z tym

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Nieuzasadnione plamienie podczas brania tabletek antyk.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-03-2011, 16:59
  2. Czy podczas brania tabletek moge zajsc w ciaze?
    Przez Dominika17 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-25-2011, 11:41
  3. plamienie podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-16-2011, 12:48
  4. Okres podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-25-2011, 17:21
  5. Krwawienie międzymiesiączkowe podczas brania tabletek
    Przez myszka w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-10-2011, 19:04

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249