+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Brak libido przy tabletkach antykoncepcyjnych

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Brak libido przy tabletkach antykoncepcyjnych

    Biorę już od kilku miesięcy. Dodam,że dwa razy je zmieniałam i za każdym razem libido spadało mi do jakiegoś bardzo niskiego poziomu. Widziałam,że reklamują się w tv tabletki na zwiększenie libido przy antykoncepcji. Zastanawiam się czy sobie ich nie kupić. Czy któraż z Was przyjmowała taką suplementację do antykoncepcji?

    CZY TE TABLETKI MIAŁY JAKIEŚ DZIAŁANIE?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Na jednego maja, na drugiego nie. Wszystko również zależy jakie tabletki bierzesz. Ja przyjmowałam tabletki asequrella i nie byłam zadowolona bo bolała mnie po nich głowa Potem dopytałam się jeszcze mojej pani ginekolog o inne i ta doradziła mi libido therapy i powiem Ci,ze byłam po nich o wiele bardziej zadowolona. Nie powodowały u mnie takich bólów głowy. Poza tym rzeczywiście zwiększały libido. Czułam już coś po tygodniu ale pełen efekt był po miesiącu przyjowania ( tak jak mi powiedziała lekarka).

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czy wróciło do Ciebie libido o takiego samego poziomu jak było przed przyjmowaniem tabletek antykoncepcyjnych? Czy te tabletki są na receptę? Bo u ginekologa byłam całkiem niedawno temu i nie chce mi się zapisywać kolejny raz na wizytę ;/

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Wrocilo, najlepiej samodzielnie spróbować.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. ból przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-16-2016, 10:47
  2. Brak objawów przy tabletkach antykoncepcyjnych.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-03-2014, 00:36
  3. Problem z wagą przy tabletkach antykoncepcyjnych.
    Przez miqqs w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-19-2013, 13:40
  4. Brak okresu przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-16-2013, 09:46
  5. jednodniowy okres przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-13-2012, 23:44

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256