+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18

Temat: Bordowa twarz po użyciu kremu skinoren...

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Bordowa twarz po użyciu kremu skinoren...

    Witam , moja Pani dermatolog przepisała mi krem skinoren.Kiedy się nim posmarowałam moja twarz stała się strasznie czerwona i jakby opuchnięta ,natychmiast zmyłam krem ,ale nic to nie dało .Jest jeszcze gorzej..Co mam teraz z tym robić? Pomocy..

  2. #2
    gosiazosia
    Guest
    Zamiast Skinorenu proponuje krem Soolantra, na prawdę będzie lepiej

  3. #3
    blinka90
    Guest
    Soolantra to bardzo dobra opcja dla ludzi, którzy walczą z nużeńcem polecam!

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czy można prosić o więcej informacji o kremie Soolantra? Widziałam, że ktoś o nim wspomniał. Miał ktoś może styczność? Prosiłabym o opinie.
    Pozdrawiam

  5. #5
    Jula..3..
    Guest
    mozliwe we pojawila Ci sie reakcja alergiczna na jakis ze skladnikow. napij sie wapna w koncu przejdzie. a do pielegnacji polecam oeparol, jest delikatny i dobrze nawilza. tez mam wrazliwa skore a nigdy nic mi po nim nie bylo. w dodatku kupisz go za kilkanascie zloty w aptece wiec nie ryzykujesz

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Również polecam krem soolantra.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Dołączam do pochlebnych opinii. Jak najbardziej warto spytać lekarza o krem soolantra.

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Też podpisuję się pod kremem soolantra. Bardzo dobra opcja!

  9. #9
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Stosowałam soolantrę i złego słowa nie mogę na ten lek powiedzieć. Bardzo mi pomógł, polecam skonsultować się w jego sprawie z lekarzem.

  10. #10
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Soolantra to strzał w dziesiątkę. Stosowałam, nie ma nic lepszego!

  11. #11
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Tak jak poprzednicy również polecam soolantre. Po dwóch tygodniach od zaczęcia kuracji efekty niesamowite.

  12. #12
    Nie zarejestrowany
    Guest
    również jak poprzednicy polecam soolantre,bardzo skutecznie poradziła sobie z moim trądzikiem różowatym.

  13. #13
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam stosuje Soolantre od miesiąca. Efekty rewelacyjne. Wcześniej stosowałam
    Rozex i nie było tak źle ale Soolantra wyleczyła mi twarz całkowicie. Na dzień
    dzisiejszy jest super.W przyszłym tygodniu wizyta u dermatologa .Ważne aby dokładnie
    zmywać twarz płynem micelarnym lub tonikiem. Polecam!

  14. #14
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam, ja również od 2 tygodni stosuje rano Soolantre i widzę poprawę skóra nie piecze, nie swędzi i powoli blednie. A próbowałam już wszystkiego. Jestem zadowolona!

  15. #15
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Z trądzikiem różowatym męczyłam się kilka dobrych lat stosowałam mnóstwo specyfików na to by się w końcu tego pozbyć. Nic nie pomagało kompletnie nic kilka osób polecało mi wielokrotnie soolantre jednak nie byłam przekonana aby znów męczyć moją skórę jakimiś eksperymentami. W końcu się zgodziłam i to było najlepsze co mogłam zrobić.Na mojej buzi nie ma śladu po trądziku żałuje, że nie zrobiłam tego szybciej polecam wszystkim!

  16. #16
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Również jak inni polecam serdecznie soolantre na trądzik. Działanie tego leku jest niesamowite w krótkim czasie potrafi się rozprawić z naszym trądzikiem na dobre.

  17. #17
    Nie zarejestrowany
    Guest
    U mnie soolantra zdziałała cuda! Polecam spróbować kuracji właśnie z nią.

  18. #18
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Przed rozpoczęciem kuracji z soolantrą dowiedziałam się, że jest ona bardzo szybka w rozwiązywaniu problemów typu trądzik. Ciężko było mi uwierzyć ponieważ mam za sobą kilka kuracji z podobnymi lekami które też miały być niby bardzo szybkie i skuteczne, ale postanowiłam spróbować i jak się okazało po miesiącu czasu nie ma śladu po trądziku.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-22-2015, 15:46
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2014, 19:26
  3. Ból po użyciu szczoteczki z twardym włosiem
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum stomatologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-12-2014, 10:59
  4. Nierównomierny wzrost włosów na głowie po zastosowaniu na niej kremu do depilacji.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-07-2013, 18:03

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252