+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: błagam o pomoc-długie, dziwne objawy

  1. #1
    lil
    lil jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    2

    błagam o pomoc-długie, dziwne objawy

    Witam,proszę o pomoc, gdyż już długo żaden z lekarzy nie potrafi mi pomóc, a ja nie mogę normalnie egzystować. Objawy z mała przerwą(kiedy dostałam środki lekko uspokajające i cały czas je biorę) są następujące:
    -nagle nogi mi się robią jak z waty, jak by lekkie zawirowania głowy, czasami uczucie nagłej senności,jakbym miała zaraz "odpłynąć",uczucie zimna w rękach, czasami nogach i całym ciele; trudno mi dojść do celu, bo muszę przysiadać na ławkach aby iść dalej (mam takie uczucie jak idę jakbym zaraz miała upaść na ziemię, jakbym nie miała siły w nogach);często po takim uczuciu zaczyna mnie boleć głowa;
    -do tego mam uczucie (niestałe) lekkiego odrętwienia, bólu lewej ręki

    Zaznaczę, że mam niskie ciśnienie (zazwyczaj ok 100 na 60 i tętno ok 60). Byłam badana od strony kardiologicznej ( nic nie wyszło, dostałam najniższą dawkę Propranololu, aby wyrównać momentami przyspieszone tętno przy niskim ciśnieniu). Czuję się tak już ok. 5 miesiecy; wczęsniej, w zeszłym roku, miałam podobne objawy i wszystko zwalono na nerwy i dostałam Pramolan. Na jakiś czas i tamte, trochę inne objawy pomogło, ale teraz pomimo tego, ze nadal go biorę nie pomaga....Nie mogę normalnie funkcjonować, bo dopada mnie to uczucie w różnych momentach. Z badań krwi też nic nie wychodzi. Proszę o pomoc kogoś kto się zna, bo jaj już nie wiem gdzie mam sie zgłościć, żeby ktoś mi w końcu pomógł i abym czuła się jak kiedyś.

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Opisane objawy rzeczywiście mogą mieć podłoże nerwowe, może to być postać zespołu lęku napadowego. Podobnie objawiają się choroby kardiologiczne, np. zaburzenia rytmu serca, jednak z tego co Pani pisze, te zostały wyeliminowane po wykonaniu badań. Warto zwrócić uwagę, czy objawy nie mają związku z niedojedzeniem oraz czy pomaga przyjęcie czegoś słodkiego - w bardzo podobny sposób objawia się spadek poziomu cukru we krwi. Pozdrawiam

  3. #3
    lil
    lil jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    2

    Dziękuje za odpisanie. Na epikryzie z oddziału kardiologii jako rozpoznanie wpisano dystonię sercowo-naczyniową. Ta mała dawka Propralolu nic nie zmienia w moim samopoczuciu, wiec chyba bez sensu aby ją dalej brać. Dzisiaj w nocy miałam straszne pieczenie i bół dłoni, zauważyłam że widoczne stały sie żyłki szczególnie przy palcach wskazujących, do tego mam zimne dłonie. Cały dzień dzisiaj znowu trudno mi funkcjonować, bo czuję się sennie, tak lekko słabo....Czy takie objawy mogą być w momencie problemów z poziomem cukru? jakimi badaniami to sprawdzić? Co jeszcze mogłabym sprawdzić, aby dojść co to tak na prawdę jest i jakoś sobie pomóc? Serdecznie pozdrawiam

  4. #4
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Dobrze byłoby skontrolować poziom cukru we krwi, ewentualnie jeśli ten poziom okazałby się niski przydałoby się też badanie USG jamy brzusznej, możliwe że zostało wykonane już w szpitalu. W takim przypadku jak opisany można rozważyć też wizytę u neurologa - być może problem ma podłoże neurologiczne. Pozdrawiam serdecznie

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Błagam o pomoc !
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-26-2011, 13:58
  2. Błagam o pomoc :(
    Przez martynhaa w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-16-2011, 08:13
  3. Błagam o pomoc!
    Przez Tadeusz w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-26-2011, 23:21
  4. błagam o pomoc!
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-14-2010, 20:27
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-08-2010, 10:35

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252