+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15

Temat: Biegunka po pigułce antykoncepcyjnej.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Biegunka po pigułce antykoncepcyjnej.

    Przyjmuję pigułki antykoncepcyjne Atywia. Wypiłam 3 pigułkę jak zawsze , po 2 godzinach nie dużą biegunkę. Naśladując instrukcję wypiłam jeszcze jedną. Teraz się kończą na 20 dzień, a nie na 21. Co mam robić? Przyjmować jak zawsze ? Czy działanie antykoncepcyjne się zostaje ?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Ja bym radziła zapytać na innym forum medycznym,tu nie ma co liczyć na sensowną pomoc.

  3. #3
    anneta
    Guest
    Jeśli to takie tabletki jak belara czyli 21 + 7 dni przerwy to powinnaś nie robić tej przerwy i zacząć kolejne opakowanie, wszystko powinnaś mieć dokładnie opisane w ulotce

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    zgadzam się, trzeba czytać ulotki

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Ja na szczęście nie miałam żadnych skutków po stosowaniu tabletek. Nawet zauważyłam dużo pozytywów po belarze. Oprócz oczywiście ciągłej ochoty na sex i odpowiednie zabezpieczenie to cera i włosy wyglądają świetnie

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    współczuję, ale czasem sie zdarzają skutki uboczne po tabletkach

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    ja miałam farta, bo trafiłam do dobrego ginekologa, który zapisał mi belarę, wszyscy się dziwią, że po tabletkach można tak dobrze się czuć i wyglądać. Mój partner jest zachwycony, bo mam jeszcze większą ochotę na sex i nie musimy się martwić ciążą, bo jesteśmy zabezpieczeni odpowiednio

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Może jakoś zniwelować skutki uboczne. Na biegunki jest bardzo pomocny trilac. Powinien pomóc.

  9. #9
    Nie zarejestrowany
    Guest
    ja stosuje na problemy trawienne i jelitowe trilac można zapytać w aptece mi zawsze pomaga.

  10. #10
    kliena
    Guest
    Tu już anneta napisała jak prawidłowo należy postąpić przy takich tabletkach, ja mam akurat trochę inne bo biorę vines , w sumie zasada jest podobna, ja w tej sytuacji musiałabym wyrzucić tabletki placebo i zacząć nowe opakowanie od tabletek aktywnych

  11. #11
    indoet93 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2016
    Postów
    63

    terima kasih banyak

  12. #12
    Salonoptyczny-Gdansk jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2017
    Postów
    12

    Prawdopodobnie to skutki uboczne antykoncepcji, zresztą biegunka oraz bóle głowy czy rozdrażnienie i mdłości to najpoważniejsze z nich. Jeśli przez dłuższy okres czasu nie ustąpią, to musisz udać się do ginekologa i poprosić o ich zmianę.

  13. #13
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Przy braniu pigułek antykoncepcyjnych mogą się pojawić skutki uboczne. Ja wiem, że na biegunki dobry jest trilac. Biegunki ustępują dosyć szybko, więc Tobie na pewno też pomoże.

  14. #14
    kenna
    Guest
    Cytat Napisal Salonoptyczny-Gdansk Zobacz post
    Prawdopodobnie to skutki uboczne antykoncepcji, zresztą biegunka oraz bóle głowy czy rozdrażnienie i mdłości to najpoważniejsze z nich. Jeśli przez dłuższy okres czasu nie ustąpią, to musisz udać się do ginekologa i poprosić o ich zmianę.
    Tak, czasem zmiana pomaga, mi właśnie niedawno ginekolog zmieniła je na vines i musze powiedzieć że od razu poczułam poprawę, przestały mi dokuczać te wszystkie dolegliwości

  15. #15
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Może spróbuj z jakimiś dobrym probiotykiem np. trilac

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Pominięcie tabletki antykoncepcyjnej
    Przez to.skomplikowane w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-21-2015, 20:57
  2. pominięcie tabletki antykoncepcyjnej
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-01-2015, 01:54
  3. Pominięcie tabletki antykoncepcyjnej
    Przez Julia_t w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-30-2014, 15:14
  4. Pominięcie tabletki antykoncepcyjnej
    Przez stonoga100 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 11:45
  5. Zapomniałam o tabletce antykoncepcyjnej
    Przez Ewa w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-04-2010, 14:21

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247