+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Biegunka po pierwszym dniu stosowania Amotaks Dis 1g

  1. #1
    iHusky jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2015
    Postów
    1

    Biegunka po pierwszym dniu stosowania Amotaks Dis 1g

    Witam, wczoraj pani doktor przepisała w związku z rozpoznaniem u mnie grypy kilka leków (amotaks dis 1g, syrop na kaszel oraz gripex by złagodzić gorączkę). Wczoraj po przyjęciu jednej dawki amotaksu (mam brać 2 dawki na dobę) było wszystko normalnie, dzisiaj wziąłem kolejną dawkę o 6 rano i niestety skończyło się to biegunką. Dodam że przy okazji kupiłem w aptece probiotyk Asecurin i zażywam go 2 godziny po przyjęciu antybiotyku, pozostałe leki także przyjmuję zgodnie z zaleceniami lekarza.

    I tu mam pytanie czy powinienem natychmiast odstawić ten antybiotyk czy to jednak norma przy stosowaniu takiego antybiotyku i nie powinienem zbytnio się tym martwić jeśli przyjmuję probiotyk zgodnie z zaleceniem w ulotce.

  2. #2
    pelesos jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Skad
    Bydgoszcz
    Postów
    173

    Jeżeli grypa to czynnik sprawczy to wirusy. Antybiotyk wówczas niestkutczny i należu oddstawić. Jeżeli to jednak bakteryjne zapalenie to należ zmienić antybiotyk.
    krzysztof gierlotka, spec chorób zakaźnych
    w trakcie studiów z seksuologii
    nie wracam do starych postów ... pisz krzysztof.gierlotka@gmail.com

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Dla mnie na biegunkę przy antybiotykach zawsze działa trilac.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    to mi na takie paskudne problemy pomogła dopiero intesta z maslanem sodu. Zaleca się takie rzeczy stosować właśnie w trakcie antybiotykoterapii. Teraz intestę zawsze mam w apteczce domowej, bo nigdy nie wiadomo,czego po lekach sie spodziewać

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Amotaks,Metronidazol,Polprazol + Afobam (interakcja)
    Przez Kikko w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-16-2013, 13:32
  2. Zbyt wczesne odstawienie antybiotyku Amotaks - co robić?
    Przez Julia w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-21-2013, 10:47
  3. Amotaks Dis opinie
    Przez tom w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-10-2010, 09:39
  4. Amotaks opinie
    Przez mon w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-10-2010, 09:39
  5. Tabletki anty - rozpoczecie brania w pierwszym dniu plamienia?
    Przez tyna w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-14-2010, 13:53

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252