Witam, od pewnego czasu cierpię na dziwny dyskomfort żołądkowy, najpierw były dziwne uciski, pozniej pieczenie lub kłucie w brzuchu, teraz już kwas w ustach, zgaga, powracanie jedzenie do ust.. Wykryto u mnie Helicobacter Pylorii, oczywiście dostałem antybiotyki, przez chwilę było dobrze a pozniej znowu to samo, choć o mniejszym natężeniu. Teraz stostuje od 2 tygodni Propoplis 50 kropli na czczo i czuje się w miarę dobrze, choć ten kwas ciągle czuje w ustach i jedzenie wraca a i jeszcze ciagłe przelewanie się i burczenie w żołądku i chyba jelitach.. Byłem dzisiaj u lekarza który przypisał mi Lansoprazole 30mg. Wcześniej miałem omeprazol który jadłem przez okres 2 tygodni i raczej nie czułem się po nim lepiej, teraz pytanie, czy warto kupować jest Lansoprasole i stosować go 1 raz dziennie kiedy pije Propolis a wiem że ten lek też stosuje się na czczo, więc czy jest jakaś możliwość bezpieczne połączenie tych środków medycznych tak aby ze sobą współgrały? Pozdrawiam