+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Bardzo skąpe krwawienia z odstawienia.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Bardzo skąpe krwawienia z odstawienia.

    Przez cztery miesiące brałam tabletki antykoncepcyjne Novynette. Krwawienia z odstawienia były nieco łagodniejsze od normalnej miesiączki, jednak równie bolesne. Następnie na dwa miesiące odstawiłam hormony. Pierwszą miesiączkę dostałam w terminie, trwała ona krótko, lecz była dość obfita. W czasie przerwy od tabletek doszło do stosunków, jednak wszystkie były zabezpieczone prezerwatywą, w związku z czym zdziwiłabym się, gdyby jakimś cudem doszło do ciąży. W następnym miesiącu dostałam kolejną miesiączkę i jednocześnie powróciłam do antykoncepcji hormonalnej. Tabletkę wzięłam pierwszego dnia, gdy pojawiło się delikatne krwawienie i silne bóle podbrzusza, które męczą mnie w trakcie okresu. Coś, co mnie bardzo martwi to to, że miesiączka ta była bardzo skąpa. Sądziłam, że na drugi dzień się rozkręci, jednak nic z tego, trwała ona około trzy dni i bardziej przypominała plamienie, choć nocą była nieco bardziej obfita. W środę wzięłam ostatnią tabletkę z pierwszego blistra i w piątek w nocy wystąpiło u mnie krwawienie. Również bardzo bolał mnie brzuch, ale krwawienie po raz kolejny było bardzo skąpe i oprócz tego, że bolesne - nic więcej. Nadal ono trwa, lecz jest bardzo słabe. Oczywiście współżyłam podczas brania tabletek bez zabezpieczenia, jednak na wszelki wypadek po tygodniu zażywania. Czy w mojej sytuacji w związku ze skąpymi krwawieniami są jakiekolwiek powody do niepokoju? Oprócz tego czuję się normalnie i nie mam żadnych niepokojących objawów

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Była skapa bo zaczelas brac antykoncepcyjna tabletek to normalne, natomiast moze byc tak ze organizm sie przywyczaja od nowa do antykoncepcji stad to krwawienie. Oczywiscie lepiej sprawdzic u ginekologa czy jest ok, nie nalezy przerywac leczenia hormonalnego...antykoncepcyjnego bo mozna sobie calkiem rozegulowac cykl. Albo przerwa 6 mies albo zadna.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Skąpe plamienie a ciążą
    Przez Judyta1 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-25-2014, 23:14
  2. Skąpe plamienie a ciążą
    Przez Judyta1 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-25-2014, 23:10
  3. brak krwawienia z odstawienia
    Przez kingan w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-13-2013, 14:11
  4. Brak krwawienia z odstawienia
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-17-2012, 09:12
  5. zmiana hormonów przyczyną bardzo skąpego krwawienia z odstawienia ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-17-2011, 16:25

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247