+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Asentra i pierwsze dni stosowania

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Asentra i pierwsze dni stosowania

    Witam mam wielki problem biore Asentrę od 7 dni. Zaczęłam od dwóch dni po 1/4 tabletki, zauważyłąm lekkie zawroty głowy i bezsenność.Przezkolejne 3dni brałam półtabletki i wtedy jadłam dużo mniej,czułam się jak we śnie,a gdy na chwile naprawdę zasnęłam miałam koszmary. Następnego dnia wzielam całą tabletkę i wtedy wystąpiły u mnie chyba wszystkie możliwe działania nieporządane ostra biegunka, nudności, suchosc w gardle, nie mogłam jeść ani pić,pieczenie od środka,ból w klatce piersiowej, serce latało, było mi słabo, zawroty głowy,pociłam się a moje stopy były jak lód ale całe mokre od potu. Zmniejszyłam spowrotem dawke do połowy czuję się znośnie w porównaniu do stanu gdy brałam całą tabletke, biegunka nadal się utrzymuje i nadal nie jestem w stanie nic zjeść. Czy odstawić ten lek, czy poczekać jeszcze? Nie jestem w stanie znów wziąć całej tabletki a taka jest dla mnie zalecana dawka. Ten lek ma mi pomóc na depresjei stany lękowe.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Ssri mi szkodzą

    Mnie wszystkie SSRI włącznie z Asentra przytłumiamy umysł, powodowaly ciężkość, slaba koncentracje, tycie zwłaszcza po kilku miesiącach terapii. A po odstawieniu nawet po rocznej terapii zawsze mam ciągnący sie odstawienny syndrom i prawdopodobnie obniżoną DOPAMINE, która ma związek z motywacją, koncentracją, niemoc do niczego, siedzenie w czterech ścianach -po co robia takie leki, ktore szkodzą ???! ????

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. pęknięta prezerwatywa na 8 dni przed miesiączką. Czy to już dni niepłodne.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-31-2013, 00:15
  2. asentra
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-20-2012, 17:29
  3. asentra zwiekszenie dawki
    Przez eulalia w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-26-2012, 19:57
  4. Asentra a ciąża
    Przez Beata4 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 13:35
  5. Asentra
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-01-2011, 11:20

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252